سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناهى که تو را زشت نماید نزد خدا بهتر است از کار نیکى که پسندت آید . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----5920---
بازدید امروز: ----7-----
جستجو:
پاسخ به خوانندگان محترم - آستان مراد

  • موضوعات وبلاگ
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • مطالب بایگانی شده
  • آوای آشنا
  • پاسخ به خوانندگان محترم
    نویسنده: فاطمه محبوبی سه شنبه 84/12/9 ساعت 12:26 صبح

    دراین بخش از وبلاگ بر خود فرض میدانیم که در حد بضاعتمان به پرسش یکی از خوانندگان پاسخ گوئیم

    "..... از عدالت در جامعه فعلی بنویسید ".

    دوست عزیز چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . همه ما می دانیم جامعه ما در حال گذر است.

    تنگناههای موجود را نمی توانیم و نمی خواهیم انکار کنیم ولی امید وار هستیم که جامعه پویا و پر نشاط ما از این مراحل سخت نیز بگذرد با همیاری تک تک افراد ملت صبور صالح وهوشیار ما وپشتکار دولتمردان قوی جمهوری اسلامی ایران.

    ماهمیشه امیدوار و شاکر الطاف بیدریغ باریتعالی بر خویشتن بوده وهستیم . مگر عطر گل " روح الله" کم عطری بود که حدود یک دهه کشور ما را معطر کرد مگر وجود شریف وعزیز رهبر انقلاب کم نعمتی است که سایه گستر امن و آرامش ماست .

    امیدواریم روزی عدالت اقتصادی در جامعه ما فراگیر شود و افراد به اندازه تلاش خود پاداش بگیرند تا همه با آرامش و جدیت فعالیت کنند.

    امیدواریم روزی عدالت فرهنگی – برابری فرصت های آموزش و استفاده از امکانات فرهنگی روز - در جامعه ما فراگیر شود تا جوانان و نوجوانان ما طوری تربیت شوند که بتوانند در برابر هجوم فرهنگی غیر اسلامی مقاومت کنند.

    آن روز ، روز زیبایی خواهد بود چون آرامش روحی ، خوش خلقی ، جدیت و اعتماد به نفس در جامعه جاری خواهد بود و همه با هم در برابر قدرت های سلطه گر خواهیم ایستاد.

    و امروز نیزهیچ قدرتی نمی تواند با تهدید تحریم اقتصادی ، تحدید علمی را بر ما تحمیل کند که ملت ما بزرگترین عدالتخواه جهان است .     

    اهانت به حریم محترم امامان در سامراء

    خواننده محترم دیگری خواسته بودند درمورد اهانت به حریم محترم امامان در سامراء بنویسیم .

    و خداوند خود بزرگترین شاهد بر مظلومیت تشیع در جهان است وهم او بزرگترین شاهد بر اندوه قلب مولایمان " ارواحنا لتراب مقدمه فداه " درکنج غیبت است.

    ومن و تو چه اندوهناکیم برغم مولایمان . حاضر بودیم خانه هایمان هزاران بار بر سرمان خراب شوند  ، خود و فرزندانمان فدای تربت مقدس آن امامان همام شویم ولی چنین هتک حرمتی را شاهد نباشیم . وقتی قلب امام غایبمان غمگین است هیچ چیز نمی تواند تسلی خاطرمان باشد. و چه بی عدالتی از این بالاتر که به قبور انسانهای مطهر بی حرمتی شود.

    و خداوند صبور است . وقتی آل الله در بیابانهای کرب و بلا اسیر پست ترین خلایق بودند نیز خداوند صبور بود . ولی آ خر کار آنها را دیدی ؟ حتی کاتب آنها هم از خشم پروردگار " ذوانتقام " مصون نماند و او را گردن زدند. که اگر این کاتبان و امثال آنها نبودند حکومت ظالم به چه کسانی تکیه می کرد؟

    و پناه می بریم به دعای امام سجاد ( ع ) در صحیفه سجادیه : 

    ای خدایی که سرگذشت ستم دیدگان بر تو پنهان نیست .....  یاری تو به مظلومان نزدیک است و نصرتت از ظالمان دور است.


    نظرات دیگران ( ) عدالت